long time no seen



Dålig bild, dålig uppdatering. Nu har det varit jul och allt det där, jag har varit glad och haft det skönt. Skulle önska lite mer sömn, men i morrn blire full rulle hela dagen på nyårsafton! Snart 2010, det känns...okej? Nyårslöfte? Bli ett benrangel. Nej, det går helt enkelt inte för mig. Snart börjar skolan med, borde plugga mer. Men jag vågar knappt tänka på det, då kommer ångesten. Blä. Jag känner att jag inte har några krafter till nya tag. Men det hoppas jag kommer. Än så länge har jag ingen aning om vad jag ska på mig i morrn, tråkigt, jag vill ha något nytt ju. Så nu kommer jag antagligen bli sur i morrn med. Typiskt. Neeeejdå, nu blire glada miner!
Gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0