vänddigomochgå

 


 

I morgon har jag tenta, idag är jag rädd. Jag hatar dessa tentor! Nu har jag även fått för mig att jag kan allting, bara för att jag ska slippa öppna böckerna för att upptäcka att jag inte kan något. Blä. Jag vill att det ska bli fredag! Hoppas golvet hinner bli färdigt innan det, jag vill ha mer jul här hemma nu.
Igår kom min skor från nellys High Heels event till mig! De har varit så efterlängtade och jag blev så glad när avin kom på posten igår. Jag rev upp paketet med ett stort leende på läpparna. Leendet försvann. Det var fel färg på skorna, jag hade beställt svarta men fick beiga. Beige av alla färger! Jag är inte den som klagar, men jag kan INTE ha beiga skor! Ni som vet hur min hudfärg är förstår, jag skulle bli likblek! Men jag skrev och frågade om det skulle gå att fixa, så jag har nyss lagt mina kära-fel-skor på lådan och hoppas innerligt att jag får några skor överhuvudtaget nu. I want my shoes! Tesso kommer ju säkert få precis det hon beställt och de kommer sitta perfekt på henne, jag loooovar! Så kommer jag bli avundsjuk. Ja, inte är jag väl patetiskt?

Nu ska jag ladda om med lite glögg, och kanske baaaaara ett avsnitt till av oth ?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0