Fucked up

Jag utbildar mig till pedagog, där jag får lära mig att man som lärare ska vara med barnen. Leka med dem, uppmuntra dem, vara nyfiken och så vidare, involverad i deras dagar så att säga. Idag på mitt jobb, som vikarie på förskolor, blev jag i princip tillsagd att inte leka med dem. Till tillsägarens försvar kan jag säga att hon hade nog som motiv att jag kunde göra mig illa "i framtiden" om jag tog ut mig för mycket. Men det är bullshit. Jag blev så arg, men som den fjant jag är sa jag inget. Jag ska inte bli en pedagog som bara sitter och dricker kaffe och snackar skit.

Men sen är ju jag beeest med. Fast inte ikväll, då kommer jag vara världens ensamaste.

Kommentarer
Postat av: Therése

Du Är Bäst!!

Kom till mig då.. FÖRLÅT MIG :,(

2009-06-11 @ 21:14:57
URL: http://tessotesso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0