Intressant helg

Fredags morgonen gryr och jag hade svårt att komma upp ur sängen som vanligt. En fredag som vilken annan fredag, trodde jag. Kvällen visste jag skulle bli intressant och ovanlig, men dagen var det inget speciellt med. Men jo, det visade sig vara en jobbig dag, fick problem på jobbet så jag kunde inte hålla inne tårarna på hela dagen. Det var en hemsk känsla jag fick vara med om, men förhoppningsvis har jag växt som människa. Tesso hämtade mig lite senare än vad som vad från början sagt, grät en skvätt till sen var det bara att börja stressa sig i ordning och åka hem till Anna. Som tur är har jag ju en underbar karl med bil boende med mig, så han kunde skjutsa så vi slapp gå i regnet.

Väl hemma hos anna med ett glas vin i handen och omgiven av många av mina vänner, kunde jag börja slappna av igen. Puh, nu var dagen gjord och nu skulle jag ha kul. Sexparty. Intressant. Det kom en tjej på besök som visade oss både det ena och det andra. Men det var jätte kul! Men lite synd om hon som visade allt, inte lätt att bli hörd när det sitter ca. 13 påverkade tjejer i ett litet rum och talar sex i alla dess former. Och en varning, det är inte så himla lyckat att dricka vin samtidigt som man ska beställa något, jag lyckades (om jag får säga det själv) hålla mig till 400 kronor. Men en i sällskapet, nämner inga namn ;), råååkade handla för ca 2500 :P haha. Sexleksakerna finns även på himmelriket.se !

Sedan blev det utgång, eller ja, vi hann skaka rumpan i en timme iaf. Och min vän Tesso lyckades klara upp en del saker ;) Sedan hamnade jag, tesso och niclas på efterfest hos bettan och johanna, och även kalle var där. Det var kul haha. Första gången jag höll i ett marsvin !

Igår var det kalas för min kusin som både fyllde 19 år och tog studenten! Grattis sa jag med en platta öl. Idag det är mest lugnt, gos med baby och nu har vi även fått besök av David som varit utomlands en vecka. Ujuj, saknad tenniskompis, nästan pinsamt. Haha.
Nu sitter jag och funderar på att det blev ett väldigt långt inlägg, men helgen har varit längre så hoppas det inte gör något! Jag knappar runt lite på ginatricot.se med och funderar på om jag ska beställa en jeans jacka. Har letat länge men inte hittat någon, men den här är jätte fin. Men vet inte vilket storlek jag ska ha..




jolly
Ett exempel på vad vi fick se, känna och kläma på i fredags kväll ! A night to remember.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0