Today is the day

Jag blev riktigt glad när jag öppnade dörren idag och såg att mitt paket från cocoo.se hade kommit! Inuti fanns mitt armband, som är as skönt! Jag ska börja beställa mer från internet, man blir ju så glad när man hem det!




Efter min korta arbetsdag idag gick jag iväg till badhuset, och simmade en timme. Det var skönt. Sen när min karl kom hem från sitt jobb åkte vi till örebro och kollade runt lite. Och ja, även fast man inte borde gjorde jag några inköp. Bland annat två chinos, svarta och turkosa, för 100 kr styck. Hur kan jag motstå ett sånt kap ? Oh no. På hemvägen höll jag på att svänga in på fel sida av vägen, jag undrade varför bilarna stog åt fel hål och det var inte förrens niclas skrek som jag  förstod att jag var fel. Pinsamt. Usch. 


Och oh ! Hur hemskt var inte Greys idag? Shit vad jag grina.. Sen säger programnissen efteråt att det var säsongens sista?!???!! Det är ju knäppt, får de göra så?!


Jag är usel på detta, jag vill verkligen skriva något roligt men jag suger. Hahah.. ha ha ha. Men eh, so what.


You think you know everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0