I don't wanna let you go

GALET


En hel vecka avklarad av vfun, skönt. Kändes sjönt med helg idag när det var hemgång. Men det är ju så kul! Så jag tackar inte nej för att bli slutkörd, jag är spenderar gärna mina dagar med dem och allt tok vi kommer på. Ohja.

Tonight blir det fredagsmyyys med min egen och i morrn ska jag åka till min efterlängtade och bara ha det bra! Dance dance på söndag, yeeees! Längtar efter de talangfulla barnen. Snart är det uppvisning, då ska vi visa vad vi går för!

By the way, jag bestämde mig äntligen för vilka skinnhandskar jag skulle inhandla, nu ligger ett par på hyllan och jag är nöjd! Sen kan jag även meddela att jag fick mig en slant i studiehjälp och jag blev överlycklig !



Until next time; Ross Copperman - Dear life
Yes friend, I liked it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0