Jag gjorde det!

Jag tog sprutan! Jag tog svininfluensa sprutan! Och jag lever fortfarande! Nej, ärligt talat har jag nog varit övertalad ett tag, media har blåst upp hela skiten. Klart man tvekar, det har jag med gjort. Men just nu kan jag säga att jag anser att det är var människas jävla skyldighet att ta sprutan. Nu hoppas jag bara på att jag slipper feber i morrn, måste till jobbet. Sen hoppas jag på att få träffa tesso efter det med? Btw, ta sprutan du med nu, bresso latmask!




Grattis och lycka till bästa pappa! Jag är så stolt över dig!

Snart är det fredag Johänna! ;) Och snart är det lördag girls !

Kommentarer
Postat av: Not a zombie

Moahaha.. Zombie!! I like att du är så duktig att uppdatera!! Du skriver som en pärla!! ;)

2009-11-18 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0