sista november




Igår var det första advent och julkänslorna kom på riktigt. Kvällen spenderade jag och sambon med att äta tacos, slå in lite paket och hänga upp julstjärnorna. Det är så mysigt nu med alla tända ljus.

Jag har inte skrivit på ett tag, för det har varit fullt upp. Både roligt och lite mindre roligt! I onsdags åkte jag och mina klasskompisar in till Karlstad för innedagar på skolan. Vi lyxade till det och sov på hotell, hotellfrukosten är värd alla pengar! Torsdag var det färd hem igen, för att få sova en natt hemma. För på fredagen bar det iväg till Eskilstuna med Tesso, Anna, Dolly Parton för  kära Emma hade fyllt år och hade fest! Det var så roligt! Tack Emma för allt du fixat!! Det är så roligt när folk anstränger sig, a night ro remember. Jag vann pris för att jag hade varit sämst på en tävligt, YES! Sen åkte vi fyra tjejer bakfulla hem på lördagen, vi fyllde bilen med mycket skatt och sång. När jag kom innanför dörren var det bara att packa om och fixa till sig, nu väntade en 2 timmar bilresa med min sambo ner till Hjo. Där min mormor hade 70års kalas som vi skulle på. Roligt det med, jag fick reda på att det vankas en ny kusin! YEAY :D Sen var vi tvugna att åka tidigt hem på söndagen, för jag har ju min barndans som väntade på mig. Men vi hann in en sväng på Hem och hobby, ett affär som är ett måste när man befinner sig i Hjo. När vi kom in i vår hemstad var det mashaller (stavn?) i hela stan nästan! Hur fint som helst, sånt gör en glad. Väl hemma fick jag slänga på mig danskläderna och kasta mig i bilen för att precis hinna bort! Puuh. Efter dansen åkte jag hem för att parkera min rumpa ett timme framför one tree hill. Jag kände att jag kunde slappna av en stund innan det var dags för att laga mat.

Jag kan säga att det var skönt att sova i sin egen säng i natt! Jag har säkert glömt massa, men det har varit en fartfylld men oerhört bra helg! Idag väntar plugg och träning. På onsdag hoppas jag på glöggmys med tesso! Då kanske våra kläder har kommit med? :O

So long!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att du kom =) det var jättekuul!

2009-12-02 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0