details, details, details !

Underbara cocoo.se har fått in massor med nya ringar, här är mina favoriter ;



Jag önskar jag vore rik, vill ha så mycket härifrån! Men det är ju en av baksidorna med att vara student..
En ring kan jag iallafall inte motstå, den jag har gjort ett "hjärta" bredvid.
Bland annat den och lite annat jag siktat in mig på kommer klickas hem idag.
Jag kan inte hjälpa det, cocoo är hur bra som helst.


Gå in och kolla du med, just nu kan jag fixa 15% åt er som tålmodigt läser min blogg.
Att du behöver göra är att ange rabattkoden bloggspecial, när du klickar hem det du vill ha.
Erbjudandet gäller fram till 31 oktober, så passa på !






I can hear your heart beat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0