the colour pink

Jag blir tokig! Jag behöver verkligen mer utrymme till alla mina kläder! Det får inte plats, vilket resulterar i att jag blir arg. Jag har försökt flytta runt på allt flera gånger bara för att kanske lyckas få plats med klädera i olika konstalationer. Men nej, ingen framgång. Sen är jag dessutom hel kass på att rensa i min garderob, även fast jag inte använder kläderna kan jag inte göra mig av med det. Så kanske skulle jag få plats med allt och jag tog bort lite. Men nej det kan jag inte, mer utrymme behövs! Ska kika på mio om de har en speciell garderob jag söker efter.




yeah mina rosa idag, tittaunderluggenpuuuuusss


Nu blire käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0