this is a warning

Idag åkte jag med mor och syster in en sväng till örebro, lite smycken inhandlades. Inget ovanligt alltså, det är aldeles för kul att byta pengar mot grejor. Sen var det dags för söndagens dans och jag är så stolt över mina dansande barn, de är så duktiga! Sedan kom jag hem, fick mat av världens bästa (han har ju förlorat ett vad så han lagar mat och diskar åt oss ett tag framöver, jag slipper allt sådant ! ), kollat på One Tree Hill och bara tagit det lugnt. Skööönt. Idag kommer min bästa vän tillbaka till Linde efter helgen, ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med den damen. Hon är grym.  Promenad på tisdag, Tesso?





jag känner hur pulsen ökar, utan att jag vet varför
när jag vänder på huvudet ser dig
och enbart dig
du möter min blick och jag kan inte titta bort
medan jag går vilse i dina ögon
kan jag inte låta bli att undra hur vi kunde hamna här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0