en onsdags kväll

Puuh, har sån träningsvärk!
Simmat idag, lyckades keepa up med killarna, duuuktig!
Sen gick jag och fick mat hos min mor och far, för killen är iväg till örebro med killarna och käkar där. Nu sitter jag hemma igen, med alla lampos tända - mörkrädd som jag är. Väntar på att Niclas ska komma hem, klickar runt här, kollar på tv och vet att jag borde plugga lite till. Men bläää, det är så sent nu. Kanske ska sätta på någon film istället?

Jag har varit dum nog att sitta och kika i HM katalogen och vill ha massor. Dyrt blir det och det har jag verkligen inte råd med. Så vi får se om jag är lika slarvig som vanligt och struntar i det eller om jag kommer vara duktigt denna gång... tveksamt.


Tessooo, det är så tråkigt utan dig. När kommer du hit igen? Fredag? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0