Go ahead, I know I'm right

Inte så mycket skrivande i helgen, har inte haft ork, tid eller lust att skriva.
Fredags kväll var iaf lyckad, vi hade kul som vanligt ;) Tack!
Lördag blev det en sväng in till örebro, vilket visade sig vara min otursdag. Eller blev min otursdag, mycket på grund av mitt tråkiga humör I guess. Lasagne och mys senare på kvällen, då jag vart jag på bättre humör.
Söndag fick vi besök av killens syster och tog det lugnt innan min dansklass. Jag och barnen hade disco, som jag lovat. Det var populärt ! :)

Idag var Niclas hemma och sjuk från jobbet och jag hade pluggdag idag, mysigt att få vara hemma en stormig dag med dig! Det är inte ofta man får, så vi passade på att hyra film, spela spel och så :) Strosat sunt i myskläder hela dagen. Men senare pallrade jag mig iaf iväg till dagens träning, skönt!

Nu ska jag kanske gå och lägga mig, känner mig lite trött. Vore inga fel att sova tidigt, eller iaf läsa några sidor i min bok innan ögonenlocken trillar ner. Men jag måste visa en otroligt fin bild på min vän Annelie först!

mjaaaao :)


Tace care och sov gott!
Saknar dig Tesso!




My enemy is not alone 
In the mirror there's a stranger


Kommentarer
Postat av: Annelie

jag tycker inte den är så fin ;) men tack gullet!

2009-09-24 @ 21:11:53
URL: http://annelieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0