heartless

Jag blir tokig, kan inte ändra min profil bild !?

Har nyss pluggat lite, nu ska jag ta cykeln en sväng på stan och göra nytta. Ikväll blir det fredagsmys med baby :) Välkommen efterlängtade lugna helg!







Förresten, jag vill ha massor med pengar NU! Det rycker i shoppingmusklerna!

bälte från gina
It's all about the details ! Bälte från gina, silverarmband från nelly.com, nitarmband och klocka från cocoo.se.
Klockan har jag velat ha en bra tag nu! Vill även ha klockor från knokk.se i flera färger!
Har jag nämnt att jag är galen i klockor?





The fray - You found me

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du gillar den. Självklart får du länka. :)

2009-09-11 @ 19:41:15
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0