stand your ground

Helgen blev inte som planerad, den blev bättre! Som sagt vad jag ju i örebro över dagen i lördags, jag och tesso gick ut i skogen för att ha lite mysigt och hitta lite svamp. Vi hittade massor med svamp!!! Fast inte en ända jävel som gick att äta. Så vi blev himla besvikna.. Vi hittade massor med andra saker i naturen, så som skalbaggar, sniglar, skelett, ett halv moget smultron och några andra människor som antagligen inte vad lika vilsa som vi. Jag har plockat svamp någon gång när jag var liten, så jag hade jätte fina minnen av svampplock och trodde det skulle bli jätte mysigt. Hm, ja jo men lite mysigt var det väl. Men mesta delen var jag livrädd för allt i skogen och skit besviken för att jag inte hittade det jag sökte efter. Varken jag eller min vän är någon skogsmulle.

Men vi överlevde det iaf, för vi fick en inbjudan av Annelie att spendera våran oplanerade kväll med henne, hanna och några glas vin. Ja tack! Så vi tog bilen in till linde, lyckades få gratis vin, han med lite snabb styling innan vi tog cyklarna upp till annelie! Jätte kul som vanligt med de brudarna! Musik, skvaller, vin och skratt, som det ska vara. Efter ett tag ringde det på dörren och Jesper och Johan tittade in, ruuuligt ruligt! Vi fortsatte kvällen och när jag väl kom hem till mig, hann jag pussa på killen innan han somnade och var hel nöjd med kvällen. Tack!

Dagen efter blev en film och städ dag. Och självklart söndagens dans med mina duktiga barn! Nästa gång tänkte jag vara en snäll fröken och ha lite disco, hänga upp en discokula och klä ut mina dansare! :)



hihi tog denna av annelie :) (lägg ut din nya annelie;P)



and when you use your lips,
the better be on me.

Kommentarer
Postat av: Annelie

vilken nya? :D haha

2009-09-21 @ 18:40:56
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: carro

dinA nya ska det stå.. kort menade jag :P från när vi var hos dig! hihi

2009-09-22 @ 22:23:29
URL: http://carolinasixtensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0