diffrent heartbeats



I morgon blir det lite shopping, äta god mat på restaurang och bio med familjen. Det ser jag fram emot, sånna dagar gillar vi! Bion blir Avatar, och jag har ganska höga förväntningar nu när man hört andra som gillat den. Hoppas jag inte blir besviken. Fast jag tror den är bra, fast lite förutsägbar kanske? Känns som man fått sett hela filmen i trailern. Men den som lever får se, jag tror på den ändå :)

Idag har jag och sambon plockat massa här hemma, så det blir fint i det nya :) Sen gick jag iväg i kylan till mammas jobb, hon skulle prova sitt vattengympa pass på mig. På vägen hämtade jag ut ett packet från posten! Sex and the city boxen :D Äntligen! Jag har velat haft den i flera år nu.







jag drömde om dig i natt.
det fick mig att inse hur mycket jag saknar dig.
ditt gamla jag. det vi hade då. min vän.
det gör ont att veta att vi nog aldrig kommer prata med varandra igen.
du tål inte mig. jag tål inte dig. egentligen.
men jag saknar dig fortfarande, den du var.
jag undrar så vad du tänker på..



Kommentarer
Postat av: T

Who did you dream about? :(

2010-01-07 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0