Is that allright with you ?

Jag har haft en jätte bra helg! Ända sen i torsdags har det varit precis vad jag behövde. Ett bra slut på en jobbig tid. För nu fan ska den vara slut ! Allright? Helgen, ifrån i torsdags, har varit fyllt med tesso, skratt, shopping, förtidiga presenter, byggeri, optimism, lättnad, pastabuffe, vin, trevligt sällskap, fest, mat, mer vin, pulkaåkning, bastu, dans - massor med dans, och framför allt tid med min favorit person, och massor med pussar. Som jag sa, precis vad jag vill ha - och behöver.

Nu väntar en ny kurs, förhoppningar, vara flytthjälp, förhoppningsvis lite jobb, en hemflyttad-efterlängtad-behövlig vän, träffa Fejkis, få hem mina klänningar och förståss - ännu mer kärlek.



damien rice - 9 crimes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0