med lite ilska går allt

Avatar var brabrabra! Värd att se, otrooooligt :)

Såg click igår med, den påminnde ju lite om mina tankar om att kunna hoppa i minnet som jag skrev om tidigare. Lustigt. Fast jag skulle vilja ha mitt minnes hoppande lite mer problemfritt. Click - en bra film också. Den fick en att må otroligt bra efteråt och glad för vad man har. Jag och Niclas har det bra i vår familj :)  looooove!

Skolan är kämpig nu, för mig, och för min bästa tesso. Men vi klarar det, det vet jag :) Någon gång blir vi klara.
Jag tror på dig Tesso, det vet du.


Jag lääängtar till helgen, då har jag och baby blivit bjudna till Loka, spaaa! Yes, känns som helrätt just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0