YES!

Jag har överlevt den fruktade tentan! Jag kommer precis från skrivsalen där jag skrev tentan som har tagit all min tid att träna till. Det känns skönt att ha den gjord, jag hatar att vänta på sådant. Sen vet jag inte hur det gick, känns bra, men man vet aldrig. Nu undrar jag nästan vad jag ska göra med all min tid, när jag inte har det här längre? Nu ska jag iaf träffa annelie :), och jag har nog fullt upp iaf om jag tänker efter. Man kanske hinner andas någon minut, sen är det full fart igen. Men snart är det dags för min belöning, en vecka i sälen! Det ska bli så skönt. Sen hade jag visst ett paket på posten, fick jag reda på idag, det måste jag hämta :)

Nu ska det verkligen bli skönt med helg och lite firande av Niclas och Tesso ! OHJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0