jävla skit.

Vissa perioder påverkar du mig mer än andra. Nu finns du i mina tankar väldigt ofta. Jag saknar dig. Och jag blir arg för att jag gör det. Jag vill inte sakna dig, för på ett sätt är du inte värd att saknas, men i mina tankar är du ditt gamla vanliga så jag kan inte hjälpa det. Jag såg dig häromdagen, du såg frisk ut. Ett sten fälls från mitt hjärta varje gång jag ser dig, jag kan andas lite lättare igen. Du lever. Men jag vill inte att du ska se mig, det är för jobbigt. När jag drömer om dig är du min vän igen, som vanligt, för hela livet. Men det kommer aldrig bli så igen. Trotts allt, och vad som än händer..hoppas jag verkligen att du är och alltid kommer vara lycklig. För oavsett vad jag säger, tänker och tycker om dig, kommer jag alltid att älska dig. Någonstans i mitt hjärta kommer du alltid finnas kvar, för du har satt dina spår igenom livet och du har räddat mig.

 



Kommentarer
Postat av: Annelie

<3

2011-02-10 @ 20:55:08
URL: http://annelieochdennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0