Zuuuumba!

Jag har ju börjat leda en zumbagrupp, och ooooooh så roligt det är! Nervöst och svettigt, men så himla kul! Det är första gången jag är ledare för vuxna som tränar, jag är van med de små dansbarnen ;) Men det är så roligt att leda när alla svänger på rumpan och verkar ha så kul! Jag blir så peppad av alla snälla komentarer jag har fått med :D Sanela som jag har det tillsammans med är toppen med, hon ger en verkligen en energiboost så fort man träffar henne! Såååå onsdagar kl 18, på sandströmt, kom kom kom!! Tuuuuuusen tack med till lisafisa som stöttar mig som bara den!

Nu blire att bläddra i Elle och dricka te!



Kommentarer
Postat av: Lisa

<3 <3 <3

2011-01-20 @ 13:45:49
URL: http://lisafellebro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0